Kom naar de Amnesty-dag

Op zaterdag 30 september 2017 organiseert Amnesty International zijn jaarlijkse Amnesty-dag in de universiteitsbibliotheek van Leuven.

Horen waar Amnesty International op dit moment mee bezig is? Andere Amnesty-vrijwilligers ontmoeten? Geïnspireerd raken door het verhaal van een mensenrechtenverdediger? Kom dan naar de Amnesty-dag op 30 september in Leuven!

De Amnesty-dag, dat is de jaarlijkse inspiratiedag voor iedereen met een hart voor mensenrechten. Plaats van afspraak is dit jaar de Universiteitsbibliotheek op het Leuvense Ladeuzeplein. Deze unieke, historische plek is geknipt voor een inspirerende Amnesty-dag.

Op de agenda tal van werkwinkels, infomomenten en ontmoetingen. ‘s Middags serveren we een getuigenis die jouw inzet voor mensenrechten zal prikkelen. Afsluiten doen we met een feestje.

Praktisch

Waar? Universiteitsbibliotheek Ladeuzeplein - Leuven
Wanneer? Zaterdag 30 september om 10u
Kostprijs? Voor de lunch en de koffiepauzes vragen we een bijdrage van 10€.

Schrijf je hieronder in en kies de sessies die je wil bijwonen. Tot dan!

Amnesty-dag inschrijving

Mijn contactgegevens

Mijn programma

Stel zelf je programma samen. Selecteer één of meerdere onderdelen die je wil volgen.

Voormiddag

In de voormiddag starten er drie sessies om 10u30, kies er één van.

Voor de lekkere lunch en zalige koffiepauzes tussendoor, vragen we een democratische bijdrage van 10 €.

Namiddag

In de namiddag starten er drie sessies om 15:00u, kies er één van.

Voor een lekkere lunch en koffiepauzes, vragen we een democratische bijdrage van 10€.

Heb je specifieke toegankelijksheidsnoden of dieetwensen, neem contact op met Erica via Erica.Baeck@amnesty-international.be.

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.