Word nu gratis lid

Telkens iemand lid wordt van Amnesty laait het vuur voor de mensenrechten hoger op

Amnesty International is een beweging van mensen die samen vechten voor mensenrechten en zo de wereld veranderen. Ook jij kan makkelijk bijdragen aan de strijd voor vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid.

Word vandaag nog gratis lid!

Door lid te worden van Amnesty International zorg jij ervoor dat de beweging voor mensenrechten nog groter wordt.

De leden van Amnesty International zijn belangrijk: voor de kracht van Amnesty's lobbywerk, voor ons moreel gezag in de pers en de buitenwereld, maar ook voor de interne democratie in onze organisatie. Als lid heb je immers inspraak in de Algemene Vergadering en bepaal je mee het beleid van onze mensenrechtenorganisatie.

Kan je je achter Amnesty's missie en visie scharen? Wil je de strijd voor mensenrechten een duwtje in de rug geven? Maak je dan nu gratis lid!

Ik word lid van Amnesty

Je telefoonnummer invullen is niet verplicht. Vul je je telefoonnummer in? Dan kan Amnesty je telefonisch benaderen om te informeren over onze acties of om je steun te vragen.
Deze vraag wordt gebruikt om spam-inzendingen te vermijden.