Vragen of wijzigingen?

Onze Supportersservice is bereikbaar via telefoon 02 669 37 37 (op werkdagen van 9u tot 12u30u en van 13u30 tot 16u30) of e-mail naar onthaal@amnesty-international.be

Adresgegevens

Amnesty International Vlaanderen vzw
Waversesteenweg 169
T: 0032 2 669 37 37
F: 0032 2 537 37 29
E: onthaal@amnesty-international.be
W: www.amnesty-international.be

Giften

Steun dan de strijd voor mensenrechten via rekeningnummer BE11 5230 8012 9048 van Amnesty International Vlaanderen vzw, met als mededeling: "REC 122" of geef online.

Routebeschrijving

Wij stimuleren zowel onze werknemers als onze gasten om met het openbaar vervoer te komen. Het kantoor van Amnesty International is goed bereikbaar vanaf het treinstation Brussel Luxemburg.

Amnesty wereldwijd

Andere Amnesty-afdelingen vind je op de website van Amnesty's internationaal secretariaat: www.amnesty.org/en/worldwide-sites

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.