Rapporten

De kracht van Amnesty is betrouwbaarheid. Onze onderzoekers trekken naar alle uithoeken van de wereld om mensenrechtenschendingen in kaart te brengen.

Ze verzamelen informatie, interviewen slachtoffers, wonen rechtszaken bij, ontmoeten regeringsvertegenwoordigers en bundelen al deze gegevens in stevige onderzoeksrapporten.

Abonneren op Pers | Amnesty International

Nieuwsbrieven

Abonneer je hier op onze verschillende digitale nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van ale acties en evenementen van Amnesty Internatinal Vlaanderen.

amnesty in actie

Amnesty in Actie is het activistenblad van Amnesty International. Dankzij dit tijdschrift blijf je op de hoogte van acties, evenementen en successen.

Nieuwsbrief Gender & Mensenrechten

De nieuwsbrief van Themateam "Gender en Mensenrechten".

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.