Meld je aan

Wereldwijd voert Amnesty actie voor vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Hiervoor hebben we jouw steun nodig. Zet jouw vrijheid in voor die van anderen: teken onze petities, schrijf een brief naar de autoriteiten of een kaartje naar een gevangene, laat van je horen op straat of help als vrijwilliger mee op kantoor. Kies een actievorm die helemaal bij jou past en kom samen met ons op voor mensenrechten!

Meld je aan als

Briefschrijver

Een overvolle postbus is een duidelijk statement om onrecht aan te klagen of iemand een hart onder de riem te steken. Word briefschrijver en ontvang iedere maand een e-mail met daarin vier schrijfacties.

Vrijwilliger Amnesty

Je hebt ervaring die je wil delen of wil juist ervaring opdoen. Word dan vrijwilliger in het secretariaat in Brussel.

Activiste verzamelt handtekeningen, Oostende 2014

Je wil actievoeren op je eigen manier, waar en wanneer het je past? Word campaigner!

Amnesty Jongeren

Ben je jong en het onrecht in de wereld soms meer dan beu? En heb je zin om daar iets aan te doen? Dan pas jij 100% bij Amnesty-jongeren!

Je hebt tijd en wil samen met anderen actie ondernemen in de buurt? Dan is een Amnesty-groep iets voor jou!

Logo Amnesty International

Amnesty International Vlaanderen vzw