Meld je aan

Hoeveel tijd je ook hebt, wat telt is dat je je wil inzetten voor mensenrechten, samen met Amnesty International. Meld je aan!

Zonder jouw steun is de strijd voor mensenrechten niet mogelijk. Zet je in voor mensenrechten en help mensen in nood!

Overloop de mogelijkheden en kies de formule die je past. Heb je je keuze gemaakt, registreer je dan snel. Met jou erbij staan we weer heel wat sterker.

Meld je aan als

Amnesty International is een beweging van mensen die samen vechten voor mensenrechten en zo de wereld veranderen.

een spoedactivist

Snel, simpel en doeltreffend. Word Amnesty-spoedactivist en help mensen in gevaar.

Activist schrijf brieven

Doe mee met onze maandelijkse schrijfacties. Help mensen die jouw steun hard nodig hebben.

Activiste verzamelt handtekeningen, Oostende 2014

Je wil actievoeren op je eigen manier, waar en wanneer het je past? Word campaigner!

Deelnemers aan het Jongerenweekend 2014

Je bent jong en wil met anderen actie ondernemen voor de mensenrechten? Bij Amnesty International wachten we op jou!

Je hebt ervaring die je wil delen of wil juist ervaring opdoen. Word dan vrijwilliger in het secretariaat in Brussel.

Amnesty-groep

Je hebt tijd en wil samen met anderen actie ondernemen in de buurt? Dan is een Amnesty-groep iets voor jou!

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.