Campaigner

Je wil actievoeren op je eigen manier, waar en wanneer het je past? Word campaigner!

Hoe werkt het?

Meld je je aan als campaigner, dan ontvang je van ons regelmatig een e-mail met een actie-oproep. Per oproep bepaal je zelf of je meedoet of niet. De actie-oproep kan bijvoorbeeld zijn: inzamelen van handtekeningen, mee betogen, een stand bemannen op een (zomer)festival, flyeren of het op- en af- bouwen van een stand op een evenement.

Je kan ook actie voeren door je aan te sluiten bij ons affichenetwerk en zo Amnesty-campagnes zichtbaar te maken in het straatbeeld. Vier keer per jaar hang je dan Amnesty-affiches op bij je thuis, bij de bakker, op school, in het clubhuis of de stamkroeg.

Tijd: bepaal je zelf
Kost: bepaal je zelf
Plaats: in je omgeving

Je hoeft echt geen zee van tijd te voorzien, je bepaalt zelf wanneer je ons helpt, occasioneel of op een regelmatige basis.

Enkele keren per jaar voorzien we ook een actiepakket voor een langlopende campagne. Bestel het dan gauw en ga er naar eigen zin creatief mee aan de slag. Vaak werken we met petities en dan is het natuurlijk het aantal handtekeningen dat telt!

Meld je aan

Ik word campaigner

Nieuwsbrief

Privacy: Amnesty International vindt je privacy erg belangrijk en zal dan ook zorgvuldig met de door jou verstrekte persoonsgegevens omgaan. Wij gebruiken jouw gegevens voor onze administratie, om je te informeren over ons werk, om je steun te vragen voor acties en voor incidentele verzoeken om bijdragen. Jouw gegevens worden niet verstrekt aan derden. Je kan jouw gegevens op ieder moment opvragen of laten wijzigen via de ledenadministratie.

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.