In jouw bedrijf

Amnesty International werkt samen met bedrijven die zich willen inzetten voor de mensenrechten.

Geef een fiscaal aftrekbare gift

Ook bedrijven kunnen met een fiscaal aftrekbare gift de doelstellingen van Amnesty International ondersteunen. Bespreek met je boekhouder de voordelen voor uw bedrijf. Op de website van Cazimir lees je meer over de fiscale aftrek voor ondernemingen aan goede doelen.

Jouw gift helpt echt!

In Sierra Leone overleeft een op acht moeders het kraambed niet. Onder druk van Amnesty International keurde de regering in 2010 drie wetten goed die de vrouwen van Sierra Leone uitzicht geeft op een beter leven. Blijf daarom onze strijd steunen met een financiële bijdrage!
Verbind je bedrijf met Amnesty International

Je bedrijf kan zich onderscheiden op de nationale en internationale markt door de mensenrechten wereldwijd te ondersteunen. Zo richt Amnesty International regelmatig evenementen en acties in om een schending van mensenrechten aan te klagen of fondsen te werven. Jouw bedrijf kan ons daarbij helpen door bijvoorbeeld een concert mogelijk te maken of materiaal ter beschikking te stellen.

Interesse? Wij komen graag langs om te kijken hoe een samenwerking eruit kan zien. Neem contact met ons op via telefoon 02 669 37 37 of e-mail [email protected]

Kerstkaarten bestellen

Via onze partner Belarto kan je uit een uitgebreide collectie kerst- en nieuwjaarskaarten kiezen ten voordele van Amnesty International. Kies je favoriete kerstkaart, kies Amnesty International als goed doel en kies een lettertype en tekstkleur. Zo maak je een kerstkaart op maat van je bedrijf en laat je zien dat je Amnesty International steunt. www.christmascard.be

Adverteren in Amnesty in Actie? Het kan

Amnesty in Actie is het driemaandelijks activistenblad van Amnesty International in Vlaanderen. Het wordt telkens verspreid over zo'n 25.000 abonnees. Heel wat mensen met een hart voor mensenrechten die je met jouw advertentie kan bereiken.

Lees meer over adverteren in Amnesty in Actie
Bekijk het laatste nummer van Amnesty in Actie

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.