Feest!

Heb je binnenkort iets te vieren of wil je een ander een origineel cadeau doen? Denk eens aan Amnesty!

Heb je iets te vieren?

Organiseer je binnenkort een feest – een verjaardag, een bruiloft, een jubileum, …- en draag je Amnesty een warm hart toe? Als cadeau kan je een bijdrage vragen voor Amnesty International.

Voor je feest kan je bij Amnesty gratis een ‘Geef om Vrijheid’-pakket verkrijgen. Daarin vind je materiaal om je feest wat aan te kleden: Amnesty-ballonnen, stickers en een stapeltje folders. We sturen dit pakket volledig gratis naar je op.

Bijdragen voor Amnesty kunnen gestort worden op het rekeningnummer BE11 5230 8012 9048. met als mededeling: Feest  NAAM + FAMILIENAAM + 1171

Op zoek naar een cadeau? Geef een bijdrage aan de mensenrechten!

Er zijn gelegenheden genoeg waarbij mensen graag een cadeau geven. Maar wat? Bespaar jezelf de keuzestress en geef als cadeau een bijdrage aan de mensenrechten.

Als je tijdig aan ons laat weten dat je van plan bent een gift te doen in de vorm van een cadeau, dan zorgen wij voor een gepast cadeaupakket dat je aan het feestvarken kunt geven.

Voor meer informatie kan je Erica Baeck contacteren via e-mail of per telefoon op 03 271 16 16.

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.