De Standaard Solidariteitsprijs: stem nu!

De Standaard Solidariteitsprijs: stem nu!

18 augustus 2022

Het wereldkampioenschap voetbal wordt op 20 november op gang getrapt, maar één ploeg blinkt nu al uit in Qatar: het team van twee miljoen arbeidsmigranten die het voetbalfeest mogelijk maken. Arbeiders die het slachtoffer werden van uitbuiting en misbruik, moeten worden vergoed: #PayUpFIFA! Onze boodschap werd geselecteerd voor de Standaard Solidariteitsprijs. Stem nu en help Amnesty de publieksprijs winnen.

Hoe kan je stemmen?

Heel eenvoudig:

1. Surf naar www.standaard.be/stem of gebruik de app DS nieuws
  2. Selecteer de advertentie van Amnesty International
  3. Verstuur je stem

ik stem

De ploeg van twee miljoen arbeidsmigranten

Veel mensen die in Qatar het nakende wereldkampioenschap voetbal mogelijk maken dankzij hun arbeid, krijgen te maken met uitbuiting en misbruik. Amnesty International eist dat Wereldvoetbalbond FIFA de arbeiders en hun nabestaanden hiervoor compenseert met minstens evenveel prijzengeld als de wereldkampioen ontvangt.

Concept: iO digital

Jouw stem voor de mensenrechten

Als Amnesty International die publieksprijs krijgt, winnen we twee gratis pagina's advertentieruimte in de krant. Via deze advertenties leren nog meer mensen ons werk kennen en staan we nog sterker om mensenrechtenschendingen te stoppen.

Stemmen kan van 18 augustus t.e.m. 4 september.

Stem nu

Bedankt!