Amnesty Jongerengroep Gent

De Amnesty Jongerengroep Gent bestaat uit enthousiaste & geëngageerde jongeren, en is zeker niet alleen open voor studenten en scholieren. Elke jongere is hier welkom!

De groep werd in 2017 opgericht, en heeft al zotte plannen voor het nieuwe jaar. Heb je zin om je in te zetten voor mensenrechten, om je stem te laten horen voor een betere wereld, een maatschappij gekenmerkt door rechtvaardigheid, tolerantie, respect en verbondenheid? Kom dan zeker eens langs bij onze tweewekelijkse vergaderingen! Daar bespreken we de komende acties (zoals bijvoorbeeld lezingen, concerten, schrijfacties, ontmoetingen, debatten…) en nog een hele resem dingen! Er is ook geen enkele verplichting: het leven als jong mens is soms heel erg druk, je kiest zelf hoe je je engagement vormgeeft! Het is al fijn dat je hier bent terechtgekomen! Om contact met ons op te nemen kun je onze Facebook pagina liken, een lidmaatschap aanvragen voor onze Facebook groep, ons instagram account followen, of een mailtje sturen!

Om te volgen wat we doen:

Om lid te worden van de groep of meer info te vragen:

Misschien tot binnenkort?

Enthousiaste groetjes,

Amnesty Jongerengroep Gent

Ontmoetingsplaats:
Ontmoetingsmoment:
Website:
Soort:
Jongerengroep
Gemeente:
Gent
Regio:
Oost-Vlaanderen
Contactpersoon:
Adres:
Postcode:
Email 2:
Telefoon:
GSM:
Fax:

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.