GEANNULEERD: Schrijfmarathon Kick-off

Actietermijn:
27/11/2021

Met vreselijk veel pijn in het hart moeten we de kick-off annuleren

Rekening houdend met de nieuwe maatregelen en de corona-cijfers die de foute kant opgaan, kunnen we dit evenement niet laten doorgaan.

Wie er ooit al bij was, kan het beamen: de kick-off is een supergezellige, hartverwarmende, 12 uur durende briefschrijfmarathon waar we zoveel mogelijk bezoekers willen ontvangen om SAMEN zoveel mogelijk brieven te schrijven. Dat kunnen we vandaag onmogelijk organiseren.

Een enorm dikke merci aan iedereen die de kick-off al noteerde in de agenda of zich aanmeldde om een handje te komen helpen als vrijwilliger!

We kijken er nu al – meer dan ooit – naar uit om jullie volgend jaar te mogen ontvangen op het gezelligste mensenrechtenfeest van het jaar.

En wil je er op zaterdag 27/11 tóch een echte Schrijfmarathon-dag van maken? Bestel dan hier je schrijfpakket en kruip thuis in de pen!

ZATERDAG 27 NOVEMBER:
STARTSCHOT VAN DE jaarlijkse SCHRIJFMARATHON

We zetten de deuren van de Karel de Grote Hogeschool aan de Groenplaats in Antwerpen wagenwijd open. Van 10u ’s ochtends tot 22u ’s avonds verwachten we honderden mensen om samen brieven te schrijven voor tien mensen of groepen die het slachtoffer zijn van mensenrechtenschendingen. Je kan de hele dag door langskomen om brieven te schrijven, even op te warmen met een kom soep en fijne muziek.

Tijdens vorige edities penden de deelnemers aan deze kick-off meer dan 4000 brieven en kaartjes bij elkaar, dat zijn er bijna vijf per minuut!

Onder andere Roland van Campenhout, Mauro Pawlowski en Dalliance zorgen voor prachtige, intieme deuntjes ter inspiratie bij het schrijven. Wie last heeft van kramp in de handen kan een gratis handmassage krijgen en aan de bar stillen we elkeens honger of dorst.

Tot dan!

Karel de Grote Hogeschool -
Campus Groenplaats
Nationalestraat 5, 2000 Antwerpen

Sfeerbeelden van vorige edities

Zelf een Schrijfmarathon organiseren? Dat kan!