Jongerenweekend Amnesty Vlaanderen 2019

CHECKPOINT CHANGEMAKERS

• Vind je mensenrechten belangrijk?
  • Zin om internationale activisten te ontmoeten?
  • Wil jij graag in actie komen?

Ben je tussen de 16 en 23 jaar en denk je bij deze drie vragen: check, check, check? Dan ben jij de activist in spe die we zoeken!

Wie? Wat? Waar? Wanneer?

Kom naar Checkpoint Changemakers, het jaarlijkse jongerenweekend van Amnesty Vlaanderen, ontmoet andere jongeren die zich willen inzetten voor mensenrechten. Een weekend vol workshops, ontmoetingen met activisten, persoonlijke verhalen en ACTIE! Het weekend vindt plaats van 27 tot en met 29 september. Met 30 andere jongeren uit Vlaanderen palmen we een weekend lang het KaBa Hostel in. We verzamelen vrijdag aan het einde van de namiddag en ronden af tegen zondagnamiddag, na een toffe actie in centrum Gent!

Kostprijs?

Voor het weekend betaal je inschrijfkosten van € 15. Dit is voor de accommodatie, eten en de workshops! Als je je inschrijft voor het weekend, reserveren we een plaats voor jou. Dan krijg je van ons een mail met meer informatie over de betaling. Zodra die betaling in orde is, ben je definitief ingeschreven! Als dit een probleem zou zijn, laat het ons zeker weten. Dan vinden we samen een oplossing.

Wees er snel bij, want plaatsen zijn beperkt! Heb je vragen? Laat het weten via [email protected].

WIL JE ERBIJ ZIJN? DAN KAN! MELD JE NU AAN VOOR CHECKPOINT CHANGEMAKERS!

Schrijf je in

We vragen je geboortedatum enkel om na te kunnen gaan of je een uniek persoon bent in onze databank.

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.