Word nu gratis lid van Amnesty International

Amnesty International is een beweging van mensen die samen vechten voor mensenrechten en zo de wereld veranderen.

Telkens iemand lid wordt van Amnesty International laait het vuur voor de mensenrechten hoger op.

Ook jij kan makkelijk bijdragen aan de strijd voor vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid.

Door lid te worden van Amnesty International zorg jij ervoor dat de beweging voor mensenrechten nog groter wordt.

De leden van Amnesty International zijn belangrijk: voor de kracht van Amnesty's lobbywerk, voor ons moreel gezag in de pers en de buitenwereld, maar ook voor de interne democratie in onze organisatie. Als lid heb je immers inspraak in de Algemene Vergadering en bepaal je mee het beleid van onze mensenrechtenorganisatie.

Kan je je achter Amnesty's missie en visie scharen? Wil je de strijd voor mensenrechten een duwtje in de rug geven? Maak je dan nu gratis lid :

Ik word lid van Amnesty International

MIJN GEGEVENS

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.