Checkpoint Changemakers: jongerenweekend 2018

Checkpoint Changemakers: jongerenweekend 2018

Checkpoint Changemakers - 28 tot en met 30 september 2018

EFFE CHECKEN:

• Durf jij je nek uit te steken voor mensenrechten?
  • Zou jij wel eens een activist willen ontmoeten?
  • Wil jij graag in actie komen?

Ben jij tussen de 16 en 23 jaar en denk jij bij deze punten; check, check, check. Dan ben jij de activist-in-spe die wij zoeken!

WIE, WAT, WAAR, WANNEER?

Kom naar Checkpoint Changemakers: het eerste gezamenlijke jongerenweekend van Amnesty Nederland en Amnesty Vlaanderen. Ontmoet andere jongeren die zich ook willen inzetten voor mensenrechten. Een weekend vol verdieping, workshops, ontmoetingen met activisten, persoonlijke verhalen en ACTIE! Het weekend vindt plaats van 28 tot en met 30 september en is speciaal bedoeld voor jongeren tussen de 16 en 23 jaar. Met circa 50 andere jongeren uit Vlaanderen en Nederland verblijf je een heel weekend samen in hostel Roots in Tilburg. We verzamelen vrijdag aan het eind van de middag en gaan vrijdagavond gezamenlijk van start. Het weekend duurt tot en met zondag, dan sluiten we samen af met een vette actie!

WAT KOST DAT?

Voor het weekend betaal je inschrijfkosten van €20. Dit is voor de accommodatie, eten en voor de workshops! Als je je inschrijft voor het weekend, reserveren we een plekje voor je. Na aanmelding krijg je meer info over de betaling via de mail en heb je drie dagen om je inschrijfgeld te betalen. Is dit gelukt, dan ben je definitief ingeschreven! Is dit een probleem? Laat het even weten, dan vinden we samen een oplossing.

Wees er snel bij, want de plaatsen zijn beperkt. Benieuwd hoe het jongerenweekend van Amnesty Vlaanderen vorig jaar was, check it out!

Heb je nog verdere vragen? Laat het even weten via [email protected]!

Wil je erbij zijn? Dan kan! Meld je NU aan voor Checkpoint Changemakers!

VOLZET!

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.