Aivl Twitter feed

Abonneren op feed Aivl Twitter feed Aivl Twitter feed
Twitter feed for: amnestyvl. Generated by TwitRSS.me
Bijgewerkt: 56 min 16 sec geleden

This Thursday, together with @amnestyvl we'll protest at the Iranian embassy. I call on students, scientists, politicians and other citizens to join us on December 14th at 6PM. #freeAhmadreza http://bit.ly/2AbHRGw

ma, 11/12/2017 - 11:54

This Thursday, together with we'll protest at the Iranian embassy. I call on students, scientists, politicians and other citizens to join us on December 14th at 6PM. http://bit.ly/2AbHRGw

Advocaat dr. Djalali diende nooit beroep in. Doodstraf wordt zeer dreigend. Meer dan ooit heeft Ahmadreza onze steun nodig. Voer mee actie! Nu donderdag aan de Iraanse ambassade. @amnestyvl #freeahmadreza http://bit.ly/2ALNg80

ma, 11/12/2017 - 10:33

Advocaat dr. Djalali diende nooit beroep in. Doodstraf wordt zeer dreigend. Meer dan ooit heeft Ahmadreza onze steun nodig. Voer mee actie! Nu donderdag aan de Iraanse ambassade. http://bit.ly/2ALNg80

Doodstraf VUB-gastdocent uitvoerbaar: ‘Advocaat diende geen beroep in’ ...

zo, 10/12/2017 - 19:15

Doodstraf VUB-gastdocent uitvoerbaar: ‘Advocaat diende geen beroep in’ Na een manifest oneerlijk proces werd dr. Djalali in Iran ter dood veroordeeld. Teken de petitie van vandaag nog op https://www.amnesty-international.be/djalali  http://www.standaard.be/cnt/dmf20171210_03234786 …

Today is International #HumanRightsDay! ...

zo, 10/12/2017 - 10:34

Today is International ! People around the world have taken part in activities to support brave activists. First up- with a letter-writing activity! Write a letter, change a life: http://amn.st/6018D12EY

Vandaag is #HumanRightsDay - 69 jaar Universele Verklaring van de Rechten van de Mens: “Alle mensen worden vrij geboren en moeten op dezelfde manier worden behandeld.”pic.twitter.com/kwkPlZgTNJ

zo, 10/12/2017 - 09:42

Vandaag is - 69 jaar Universele Verklaring van de Rechten van de Mens: “Alle mensen worden vrij geboren en moeten op dezelfde manier worden behandeld.”

Op donderdag 14 december voeren Amnesty International en ...

vr, 08/12/2017 - 17:01

Op donderdag 14 december voeren Amnesty International en actie aan de Iraanse ambassade in Brussel. We eisen de onvoorwaardelijke vrijlating van professor Dr. ! Join us! https://www.facebook.com/events/168141890452451/ …

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.