Aivl Twitter feed

Abonneren op feed Aivl Twitter feed
Twitter feed for: amnestyvl. Generated by TwitRSS.me
Bijgewerkt: 1 uur 58 min geleden

We welcome @POTUS in hellhole Brussels. We have excellent human rights defenders here. They're great. They're the best! #NoBanNoWallpic.twitter.com/OeQHPuny5V

wo, 24/05/2017 - 18:40

We welcome in hellhole Brussels. We have excellent human rights defenders here. They're great. They're the best!

Today we rise up for human rights! Er is nog plaats genoeg, kom gerust meelopen. We vertrekken om 18u #NoBanNoWallpic.twitter.com/qRQIdXoFxn

wo, 24/05/2017 - 17:08

Attack on innocent civilians in #Manchester is despicable. Mindless violence has to stop from Kabul to Mexico. Unite, not divide!

di, 23/05/2017 - 10:31

Attack on innocent civilians in is despicable. Mindless violence has to stop from Kabul to Mexico. Unite, not divide!

Amnesty-groepen

De activisten van de Amnesty-groepen strijden in hun eigen stad of gemeente voor mensenrechten. Ze zijn gedreven en veelzijdig en voeren op verschillende manieren actie. Ze schrijven brieven, organiseren een benefiet, zetten een rommelmarkt op poten, trekken met een petitie naar het marktplein,… Heb je interesse, zoek hier de groepen in jouw buurt.