schrijfmarathon voor steden en gemeenten

Actietermijn:
01/12/2018 tot 31/12/2018

Wij helpen je stad of gemeente graag met je Schrijfmarathon en daarom voorzien we vanuit Amnesty International een interessant en snel inzetbaar actiepakket om iedereen in jouw gemeente warm te maken.

Bijna 600 Schrijfmarathons werden er in 2017 georganiseerd. Ook in jouw gemeente? Er zijn heel wat mogelijkheden om de Schrijfmarathon 2018 zichtbaar te maken. Doet jouw gemeente of stad graag mee?

Dat kan op drie verschillende manieren:

1.Bestel en download materiaal voor jouw schrijfmarathon.

Organiseer je eigen Schrijfmarathon en promoot deze in uw gemeente net zoals meer dan 700 andere initiatieven in Vlaanderen.

Dat kan in het gemeentehuis, jeugdhuis, bibliotheek, wachtruimte, cultureel centrum of sporthal. Maar ook op events van uw gemeente kan u steeds een schrijfhoek installeren of gewoon, samen met het gemeentepersoneel.

Door te registreren voor de schrijfmarathon (via onderstaande link) kan u gratis materialen bestellen. U ontvangt affiches,  info over de personen voor wie we schrijven, pennen, algemene informatie, stickers, buttons, kaarten, en voorbeeldbrieven. Alles handig in één pakket dat snel naar u wordt opgestuurd. U krijgt ook de nodige beelden, persteksten,  kant-en-klare teksten en posts om de Schrijfmarathon in uw gemeente te promoten.

Na inschrijving ontvangt u automatisch een e-mail met afbeeldingen, voorbeeldtweets, logo's, een tekst voor uw website/gemeenteblad,...

In het actiepakket vind je:

• 2 affiches (A2-formaat)
  • Uitleg over de Schrijfmarathon cases + voorbeeldbrieven
  • 12 solidariteitskaartjes
  • 5 balpennen
  • 10 ♥ love Human rights stickers
  • 1 brieventeller
  • En nog wat extra's om van je schrijfactie een fantastisch succes te maken.

2. MAAK enkel PROMO VOOR DE SCHRIJFMARATHON

U wenst geen actiepakket te bestellen? Geen probleem!

Help ons mee de Schrijfmarathon te promoten in uw gemeente. Wil je in het gemeenteblad, de website, nieuwsbrief of sociale media promo voor de Schrijfmarathon plaatsen? Dan sturen we u de nodige beelden, perstekst, en posts. Indien u graag deze tekst en beelden wil ontvangen, kan je dat via onderstaande link laten weten.

3. HANG EEN AMNESTY INTERNATIONAL SPANDOEK UIT

Amnesty International ontwerpt en laat op maat van uw stad of gemeente spandoeken produceren. Het spandoek wordt begin december geleverd. U kan dit spandoek uithangen tijdens de Schrijfmarathon tussen 2 en 31 december aan het gemeentehuis of in de straat.

Op het doek staat: ‘Gemeente X steunt de mensenrechten. En jij?’ De spandoeken bestaan uit zwart dekzeil. Het materiaal is uiterst duurzaam, weerbestendig, flexibel en gaat ongeveer 10 jaar mee. U kan het doek uiteraard jaarlijks opnieuw gebruiken. De spandoeken zijn aan de vier hoeken geperforeerd, zodat ze gemakkelijk bevestigd kunnen worden.

• Afmetingen: 5 m op 70 cm
  • Plaatsing, afbraak en stockeren wordt door de stad of gemeente verzorgd.
  • Kostprijs: maximum € 85 (inclusief BTW en verzendingskosten)

Indien u graag een spandoek bestelt, gelieve een mail te sturen naar: [email protected] met onderstaande gegevens.
Contactpersoon, Functie, Leveringsadres, factuuradres, Telefoonnummer, é-mail.
U dient slechts te betalen na ontvangst van onze factuur. Amnesty International is niet btw-plichtig.

Indien u vragen heeft, inspiratie nodig heeft of meer info kan gebruiken, helpen wij u graag. Neem contact op via [email protected] of 02 669 37 37